Major Lazer-Boom



Tematem dzisiejszego posta będą tatuaże! Sama jestem ich zwolenniczką i posiadam dwa, na których na pewno nie skończę. Osobiście uważam, że to świetna forma wyrażenia własnej osobowości, swoich poglądów, spojrzenia na świat. Czasem niektórzy mogą twierdzić, że ktoś zrobił sobie oklepany wzór, który na pewno nic nie znaczy. Po prostu ma za zadanie zdobić ciało człowieka. Tylko, że ta osoba jest posiadaczem owego tatuażu i ona wie najlepiej, jakie ma dla niej znaczenie. Tatuaże nie muszą mieć przecież drugiego dna, mogą być właśnie tylko dodatkiem do nas. Ogromną frajdę sprawia mi to kreowanie wzorków na moim ciele. Jest to naprawdę przyjemne uczucie. Najważniejszym jest zdecydować się na coś, co ma dla nas znaczenie i czego nie będziemy żałować przez resztę życia!


Okulary-RoseGal, kombinezon-H&M, buty-H&M, kurtka-C&A

 
instagram: aleksandragroszkowska
snapchat: berxv

You May Also Like

9 komentarze

  1. Również jestem zwolenniczką tatuaży! Dosłownie je uwielbiam, ale jeszcze jestem za młoda, żeby jakikolwiek zrobić :D Oczywiście poczekam, a szczególnie na mojego jelenia na karku!♥

    Buziaki zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tatuażu nie mam. Jak byłam młodsza to przez pewien czas chciałam mieć, ale później mi to przeszło. Jeżeli ktoś czuje się dobrze z tatuażami to niech je robi. Jego ciało, to on ma się z tym dobrze czuć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look. Kolor szminki idealny ♥ co to ?
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podobają tatuaże, zwłaszcza te, które mają głębsze przesłanie i znaczenie ;) Takie decyzje należy przemyśleć gdyż pozostaje to z Nami na całe życie ;) Ale coś jednak w tym chyba jest, ze jak się zacznie to ciężko zatrzymać pragnienie posiadania kolejnego tatuażu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez jestem zwolenniczka tatuaży i aktualnie planuje zrobienie sobie pierwszego <3
    Masz śliczna figurę i twarz i genialny styl
    Ideał *.*
    Pozdrawiam
    Lifestylejulia.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie nawet taki tautaz z "szablonu" czy tez "internetu" jest wyjatkowy bo mimo wszystko jest on na skorze tej osoby! Dlatego nikt nie powinien kwestionowac czy ma jakies znaczenie czy nie bo mimo wszystko kazdy tatuaz ma cos w sobie!
    Szkoda ze nie pokazalas swoich tatuazy tak "w przyblizeniu" jedynie to zauwazylam kwiatki i sa strasznie urocze! *-* Mega podobaja mi sie takie minimalistyczne delikatne tatuaze! Sama nie chce miec tatuazu ale nie wykluczam ze jesli kiedys wpadne na fajny pomysl to czy nie pojawi sie taki malutki tatuaz gdzies na moim ciele.. pomimo tego ze zawsze moze byc to jakis wielki ale nie wiadomo, haha!
    Zdjecia mega jestes mega sliczna *-* A cala sceneria dodaje takiego fajnego pazura <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję w przyszłości zrobić tatuaż, ale mały i raczej delikatny.
    Bardzo fajne zdjęcia, wydają się takie profesjonalne!

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie świetne zdjęcia i outfit!! Zakochałam się w twoim blogu, gratuluję postów :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń