MAX BENJAMIN

W piątek dotarła do mnie paczka od firmy Max Benjamin. Jest to firma, która w swojej ofercie posiada: świece (18 linii zapachów), rozpylacze zapachu, czyli tzw. dyfuzory, linię kosmetyków do dłoni i ciała oraz nowej gamy luksusowych mydeł i zapachowych saszetek. Znajdziemy tam aromaty kwiatów, owoców, ziół, cytrusów, drewna i przypraw, dzięki którym bez problemu stworzymy w naszym domu niepowtarzalną i bardzo magiczną atmosferę. Zapachy powstają po starannym zmieszaniu dokładnie wyselekcjonowanych olejów. Szczerze powiem, że ja dzięki swoim mogłam przez ten weekend dobrze się zrelaksować i odpocząć przed kolejnym ciężkim i pracowitym tygodniem.


Marka Max Benjamin pochodzi z Irlandii, zarządza nią dwóch braci. Założycielką firmy jest Orla, która zajmuje się produkcją świec od lat 90'. Oferta firmy coraz bardziej się powiększała. Dziś możemy dostrzec, że jest to naprawdę bogaty, we wspaniałe dodatki, sklep. Max Benjamin zaopatruje sklepy, oraz domy handlowe na całym świecie. Każda świeca Max Benjamin jest wykonywana ręcznie. Używane są mieszanki 100% czystych naturalnych wosków i włoskich bawełnianych knotów, bez zawartości ołowiu.


Mieszanka wosku wykorzystanego w świecach Max Benjamin jest pozyskiwana z zasobów naturalnych, a także nie zawiera nafty. Wosk więc jest biodegradowalny, czyli bardzo przyjazny dla środowiska.  W przeciwieństwie do parafiny, wosk pali się o wiele czyściej. Proces tworzenia wosku zaczyna się od mieszania wosku z soi z naturalnymi woskami takimi jak rzepakowy, pszczeli i kokosowy.

A teraz wiadomość najlepsza! Marka Max Benjamin jest już i na Polskim rynku, więc świece dostaniemy totalnie bez problemu. Ich cena w 100% odpowiada jakości. Stwierdzam, że był to najbardziej i najlepiej pachnący weekend w moim życiu. Otrzymałam 3 świece, po jednym zapachu z każdej kolekcji (klasycznej, kawowej i herbacianej) oraz kartę zapachową. Świece palą się zazwyczaj od 35-40h, czyli jest to bardzo długi i aromatyczny czas palenia. Każdy z nas może powiedzieć, że cena ich produktów jest stosunkowo wysoka, jak na "zwykłą" świecę. Otóż, świece absolutnie nie są zwykłe, firma skupia się na jak najdokładniejszej produkcji produktów i nie tylko. Asortyment jest pakowany bardzo luksusowo. Kiedy dostałam paczkę już wiedziałam, że Max Benjamin to nie byle kto. To bardzo profesjonalni ludzie, znający się dokładnie na tym, co robią. Porównując świece od nich, a te ze sklepów typu Pepco, teraz mam świadomość, że lepiej jest wydać więcej i mieć coś tak nieziemskiego, niż zapłacić 2-3 złote i nie odczuwać tego zapachu prawie wcale. Chociaż kiedyś też myślałam, że te marketowe świeczki pachną wspaniale. To naprawdę nijaki zapach przy tym, co czuję właśnie teraz, pisząc tą recenzję.


KOLEKCJA HERBACIANA:

Nuta górna: Bergamota, Aldehyd, Mięta pieprzowa, Eukaliptus
Nuta serca: Lawenda, Pelargonia, Cedr, Paczula
Nuta bazowa: Piżmo, Wanilia, Tonkowiec, Ambra

Jest to pięknie opakowana świeca, z dosyć delikatnej gamy. Jej zapach jest bardzo subtelny i dosyć słabo wyczuwalny, ale nadal ma moje serce, gdyż uwielbiam zapachy herbat. 


KOLEKCJA KAWOWA:

Nuta górna: Grejpfrut, Pomarańcza, Bergamota, Pieprz
Nuta serca: Różowy pieprz, Pelargonia, Paczula, Lilia
Nuta bazowa: Drewno cedrowe, Wetiwer, Benzoina, Piżmo, Mech

Zapach tej świecy bardzo kojarzy mi się z męskimi perfumami. A więc wszystkie Panie, które lubią tenże zapach, a niezbyt rozsądnym jest kupowanie sobie męskich perfum, powinny skorzystać właśnie z tego zapachu!


KOLEKCJA KLASYCZNA:

Nuta górna: Trawa, Czarna porzeczka, Granat
Nuta serca: Lilia, Jaśmin, Róża
Nuta bazowa: Pudrowa

Oficjalnie stwierdzam, że jest to mój ulubiony zapach. Dominuje wśród tych, które miałam przyjemność wąchać. Jest bardzo naturalny i miły dla zmysłów. Najlepiej jest się przy nim zrelaksować. Pali się u mnie już 4 dzień, a nie ma jeszcze nawet połowy, czym jestem wręcz zachwycona!

You May Also Like

2 komentarze

  1. wow! wygląda bardzo elegancko:) mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o nich słyszę :) Uwielbiam świece, mam lekką obsesję na ich punkcie :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń