R.E.M. Everybody hurts+Poppy Lovers

by - 10/27/2016



Witajcie! Na samym początku-koniecznie posłuchajcie piosenki, bo jest wspaaaaniała. Usłyszałam ją dziś w busie wracając do domu i po prostu nie mogłam się powstrzymać od dodania jej tutaj, haha :) Ostatnio udało mi się 'zrobić' posty na zapas. Ale zabrakło mi już czasu na napisanie notek, więc robię to w tej chwili. Jednak zaraz muszę brać się za naukę, gdyż jutro czeka mnie drobny sprawdzian, a chąc nie chcąc, opuściłam kilka zajęć z tego przedmiotu... Wczoraj i dziś, pogoda jest naprawdę piękna i mam nadzieję, że będzie taka również na weekend, gdyż muszę zrobić kilka sesji na zapas. Odnosząc się do tekstu utworu, który tu wrzucam, to sama prawda! Nikt z nas nie jest sam, a po każdej gorszej chwili przychodzi lepsza. Każdy człowiek czasem cierpi. Mimo wszystko nie można się poddawać. Jeśli prowadzicie blogi, zostawcie je w komentarzach. Zbliża się dłuuugi weekend i chętnie pozaglądam, może znajdę coś ciekawego i inspirującego u Was! Dziękuję za każdy miły komentarz, który zostawiacie pod postami. To dla mnie ogromna motywacja i wsparcie. Buuuuziaaczki!!!

Sweter i torebka-Poppy Lovers (link do sklepu)



You May Also Like

6 komentarze

  1. Piosenka bardzo fajna, również wpadła mi w ucho :) Śliczna stylizacja, obserwuje i zapraszam do mnie http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka kultowa :)
    Bardzo podoba mi się Twoja bluzka. Zapraszam do siebie :) kinga-gloria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się nie udaje robić niczego na zapas, ma tylko pomysły w głowie, a później biegam żeby ze wszystikim zdążyć :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń