Haul z Poppy Lovers!

by - 10/22/2016


 

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was zupełnie z czymś nowym. A mianowicie jest to haul ze sklepu Poppy Lovers! :) Ubrania dotarły do mnie bodajże w poniedziałek i jestem w nich totaaalnie zakochana. Wybrałam pięć rzeczy, czyli: sukienka, bluza-kurtka (tj. bomber), sweter, torebka i bluzka, która delikatnie przypomina koszulę. Rzeczy są bardzo dobre jakościowo. Poza tym, są mega wygodne, a ich materiał jest mega przyjemny. Moją ulubioną rzeczą z całego zamówienia jest zdecydowanie sukienka. Jest minimalnie za duża, lecz czuję się w niej świetnie i w żadnym stopniu ten trochę większy rozmiar mi nie przeszkadza. Świetnie wygląda w zestawieniu z białym topem i bluzą/kurtką, którą od nich otrzymałam. Torebka na zdjęciu wydawała się o wiele większa i głównie z tą myślą zdecydowałam się na nią. Pomimo tego, że jest bardzo mała i mieści niewiele rzeczy, jest naprawdę fantastyczna i także skradła moje serce. Do wyboru mamy dwie opcje: zwykły, biały pasek, bądź łańcuch w kolorze złotym. Tak więc torebkę możecie nosić na sposób sportowy lub do bardziej eleganckich rzeczy. Niebieska bluzka była dla mnie absolutnym zaskoczeniem, ponieważ byłam przekonana, że zamówiłam kurtkę jeansową. Być może zaszła pomyłka, jednak i tak koszulo-bluzka bardzo mi się podoba. Jej materiał jest tak delikatny, że kompletnie nie czuć, że mamy na sobie bluzkę. Jest niemalże, jak mgiełka. Sweter jest niesamowity. Zawsze mam problem z tym, że sweterki są gryzące i bardzo niewygodne. Ten jest kompletnym przeciwieństwem. Mogłabym chodzić w nim caaaały czas. Już niedługo będziecie mogli zobaczyć te ubrania w pełnych stylizacjach. Buziaki!

Link do sklepu: Klik



Dodaj mnie na:
instagram: aleksandragroszkowska
snap: berxv

You May Also Like

7 komentarze

  1. piękny koronkowy sweterek ;) genialne zdjęcia

    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest śliczna ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post i blog :) obserwuję i liczę na rewanż
    www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek :D
    Na moim blogu pojawił się konkurs, zasady są bardzo proste zapraszam:
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ciuszki, fajny blog, fajna TY! Lubie tu zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ubrania :) Bomberka jest super <3 Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki ,ale bardziej zauważyłam twoją piękną urodę :)
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń