Justin Bieber-Let me love you+Poppy Lovers

by - 10/31/2016



Witajcie, witajcie, witajcie! :D Nowy post, nowe zdjęcia, które nie ukrywam-bardzo lubię. Niby zwykła, klasyczna stylówka, jednak myślę, że ma to coś! Kocham blogosferę za to, że mogę pokazywać Wam moje stylizacje, które nie ukrywajmy, nie zawsze są trafione. Ubieram coś i myślę 'wow, jak to super wygląda', a potem okazuje się, że to kooompletna klapa i strasznie żałuję, że cokolwiek takiego na siebie założyłam. Ostatnio odkryłam, że lubię także pisać. Sprawia mi to niemałą przyjemność. Moje wpisy stają się coraz dłuższe, zawieram coraz więcej treści. I naprawdę mi się to podoba. Chciałabym dodawać tutaj także posty dotyczące makijażu, gdyż jest to moja kolejna pasja. Uwielbiam eksperymentować, tworzyć. Tak samo, jak z ubraniami, nie zawsze mi to wyjdzie, ale przynajmniej wiem, czego w przyszłości nie robić, hahaha. Dzięki blogowi czuję, że rozwijam siebie, swoją osobowość. Jestem zdania, że jeśli coś nas interesuje, to trzeba iść w tym kierunku. Nieważne, co ktoś o tym myśli. Spełnianie siebie i swoich pasji sprawia, że nasze życie staje się lepsze, daje nam radość. Zawsze czułam się osobą kreatywną, ale teraz, gdy prowadzę bloga, dostrzegam jej jeszcze więcej w sobie. Zauważam w otaczającym mnie świecie rzeczy, na które wcześniej nie zwróciłabym uwagi, bo wydawały mi się totalnie zwyczajne. Teraz taka zwyczajna rzecz inspiruje mnie, nakręca do działania. Myślę, że jest to super. I im bardziej rozwijamy swoje zainteresowania, tym lepszymi osobami się stajemy. :) Ta stylizacja to kompletny luz i wygoda. Białą koszulę posiadam z H&Mu, sukienkę otrzymałam we współpracy ze sklepem Poppy Lovers ----> KLIK
Całości dopełniają okulary, które widzieliście u mnie już wcześniej, czarne rajstopy, które jesienią należą do moich ulubionych, buty z CCC i choker ze sklepu Yoins ----> KLIK


You May Also Like

14 komentarze

  1. Genialny look, obserwuje

    Pozdrawiam,
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, elegancki, ale ciężkie buty i choker nadają mu pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie oryginalnie nietuzinkowo:) lubię to:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylówka :) Klasycyzm i minimalizm!
    tojaerni.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba. Czy trafiona czy nie niewiem, nie znam się, ale jest bardzo oryginalnie, a to się ceni :) moda trzeba się bawić!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz ;)
    Śliczne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylizacja z pewnością należy do tych trafionych! Jest naprawdę świetna, urzekła mnie szczególnie sukienka.

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :) Blogosfera to świetne miejsce. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz, śliczne zdjęcia :)


    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadza sie nasze pasje nas wzbogacają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się choker/ obróżka :) Ale cała stylizacja jest jak najbardziej w moim guście.
    I czekam na posty kosmetyczne.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam że stylizacja jest cudowna! i znam dokładnie to uczucie, kiedy kocha się blogosferę i swojego bloga :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń