Rihanna&Drake-Work (Emma&Shaun Cover)+Everything5Pounds

by - 10/24/2016



Witajcie! Wczoraj udało mi się wykonać zdjęcia stylizacji, chociaż pogoda nie była zbyt sprzyjająca. Nie cierpię jesieni!! Ale o tym już się wypowiadałam. Baaardzo tęsknię za słońcem i za swobodnym wykonywaniem zdjęć stylizacji na bloga. Ciężko jest mi teraz coś sobie zaplanować, kiedy pogoda jest tak strasznie zróżnicowana. Na szczęście ten weekend miałam na tyle wolny, aby w pełni poświęcić go na bloga. Poza tym postem, mam jeszcze 4 w zapasie, z czego jestem mega zadowolona. Będę mogła wrzucać notki swobodnie, nie martwiąc się, że jeśli post dodam dziś, to później mi może zabraknąć, a przecież nie znajdę czasu na wykonanie zdjęć w najbliższym czasie. Ale już niebawem długi weekend, więc znowu postaram się porobić posty na zapas. :) W piątek dostałam paczkę od Everything5Pounds (Klik). Było to 8 rzeczy. Jakościowo mogę je porównać do ubrań z H&M, czy nawet Zary. A są to moje ulubione sklepy i w nich najchętniej robię zakupy. Wszystko w tym sklepie jest bardzo tanie. Każdą rzecz macie za 5 funtów, co przy tej jakości jest niemalże, jak za darmo. Kontakt z firmą jest również super. Mile odpowiadali na każde moje pytanie, wszystko zostało wyjaśnione i zapięte na ostatni guzik. Poniżej wrzucam Wam linki do rzeczy, które otrzymałam. W następnych postach będę dodawać zdjęcia kolejnych rzeczy, abyście mogli pokochać je tak, jak ja, hahah. Koniecznie zwróćcie uwagę na spodnie, na których jest piękny, kwiatowy motyw! Bardzo przypominają mi wiosnę, przez co aż lepiej czuję się tej jesieni. :) W komentarzach piszcie Wasze opinie odnośnie tych ubrań. A może i Wy współpracowaliście kiedyś z tą firmą? Jak wrażenia?

Link do swetra: Klik
Link do spodni: Klik
Link do okularów: Klik
Link do plecaka/worka: Klik


You May Also Like

7 komentarze

  1. Najbardziej w oko wpadł mi sweter jest śliczny !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja właśnie zastanawiam się nad zamówieniem czegoś z everythnig5pounds. Już nie raz byłam bardzo blisko żeby zrealizować zamówienie ale zawsze mnie coś powstrzymuje. Teraz chyba się skuszę, bo widzę, że jakość nie jest aż tak zła :).
    Pozdrawiam,
    http://maejkap.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja :)


    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A moim ulubieńcem z tej stylizacji jest plecak ;) Jest świetny !
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękna obserwuje!
      https://passagefashion.blogspot.com/

      Usuń
  5. Wow, I love your jeans, it's so cool and the backpack is also amazing. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń