Scorpions-Still loving you

by - 10/03/2016



Hej Wam! Można powiedzieć, że przyszła do nas prawdziwa jesień... Z czego w zasadzie nie jestem zadowolona ani trochę, ponieważ jesień jest dla mnie jeszcze większą męczarnią, niż zima. Sama od paru dni odczuwam, jak negatywnie na mnie wpływa. Najchętniej leżałabym tylko w łóżku i oglądała najróżniejsze seriale. A gdzie tu mówić o szkole, do której niestety muszę chodzić już na bieżąco, ponieważ trochę mnie w niej nie było. Nie mogę się już doczekać momentu ukończenia kierunku, na którym jestem. Moje wewnętrzne 'ja' podpowiada mi, że farmacja nie jest moją dziedziną. W przyszłym roku rozpocznę nareszcie to, co chcę robić i co będzie przynosiło mi radość. Na nic tak nie czekam!  Gdy myślę o zaległościach, to naprawdę czuję się jeszcze bardziej zdemotywowana. Uwielbiam lato głównie za to, że wychodzę z domu i nie muszę się niczym martwić. Nie ma potrzeby zakładania na siebie setek warstw ubrań. A teraz? Kompletny koszmar! Jednak nie ma co marudzić, jesień w końcu minie i wrócą chęci do wszystkiego. Powiem Wam szczerze, że jest to moja ulubiona sesja, jak dotychczas. Zdjęcia naprawdę mega mi się podobają, są bardzo klimatyczne. Sesje nocą staną się moimi musami na blogu, haha. Niedługo tylko na takie będę mieć czas. :) Nie chcę robić sobie już przerw w blogowaniu, ponieważ moda jest jedną z moich większych pasji. Dzięki niemu czuję, że się rozwijam. Kocham wyszukiwać ubrania, na które inni ludzie niechętnie spoglądają. Nie tylko w sklepach, ale i second handach, w których moim zdaniem można znaleźć wiele niesamowitych rzeczy, w bardzo niskich cenach. Ale o tym wypowiem się już innym razem, bo czeka na mnie nauka! A co słychać u Was? Zostawiajcie swoje blogi w komentarzach. W weekend chętnie wszystkie przejrzę. Buziaki. :*


Kurtka-bershka, sukienka-house, buty-ccc

You May Also Like

7 komentarze

  1. Zdjęcia cudowne :) Kurtka jest rewelacyjna. Uwielbiam takie połączenia :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że troszkę wzięłaś sobie moje rady do serca i pierwsze co zrobiłaś, to zmieniłaś swoją paskudną fryzurę! Bravo duży plus za to. Od razy dużo lepiej wyglądasz. Troszkę zastanawiające jest to, dlaczego ją zmieniłaś, przecież Tobie i Twoim bliskim Twoja fryzura tak bardzo się podobała... Ale już mniejsza o to, do braku odwagi zawsze znajdzie się jakaś filozofia. Patrząc po Tobie jesteś osobą, która na wszystko ma odpowiedź i wszystko wie najlepiej. Tym, bardziej cieszy to, że wzięłaś sobie moje rady do serca i zmieniłaś to o czym pisałam. Czyli włosy i o dziwo odcień skóry. Byłaś na solarium? Na tej sesji masz ładną opaleniznę, na poprzedniej byłaś, jak to ujęłam "blada, jak dupa". Także na pewno byłaś na solarce! Wielki plus!!! Sesja w nocy także wygląda super. Prawie wszystko na plus, prawie... Nadal się garbisz!!! To jest niedopuszczalne! jak modelka może się garbić! Pozujesz, czy strugasz pawiana!? Masz potencjał, ale z garbem żadna agencja Cię nie zechce moja droga. Dużo zmieniłaś, ale jeszcze ten garb Ci pozostał. Mam nadzieje, że dasz rade to naprawić, a nie, że ten garb masz na stałe... Chyba nie chcesz wyglądać jak wielbłąd!? Cieszy mnie, że wzięłaś sobie moje rady do serca. Jeszcze długa droga przed Tobą, ale robisz postępy, będę się przyglądać, jak Ci idzie. Niestety doszła kolejna wada... Poprzednio nie chciałam o tym mówić, bo za dużo było negatywności i pesymizmu, ale z racji tego, że z ostatnich rad do poprawy został Ci tylko ten nieszczęsny GARB! Mam coś nowego. Jesteś za gruba. Tak, dokładnie. Masz duże policzki, wyglądasz, jak chomik... Jeśli na poważnie myślisz o modelingu, a z Twojego posta wnioskuje, że tak to przyda Ci się zrzucić parę kilo. Pracuję w tej branży od lat, obserwuje Cię, to już dla Ciebie powinien być przywilej. Za jakiś czas się odsłonię pod warunkiem, że poprawisz wszystkie rzeczy o których piszę. Może będziemy mogli nawiązać współpracę, ale chwilowo o tym zapomnij. Żadna szanująca się agencja nie przyjmie Cie z garbem!!! mam nadzieje, że na kolejnej sesji będziesz wyprostowana!
    P.S.
    Masz ładny uśmiech, ale wybielenie zębów przydało by Ci się. Jeśli palisz, przestań! Jeśli nie palisz, to zacznij je myć!
    Czekam na kolejną sesję, mam nadzieję, że poczynisz równie porównywalny progres :) Buziaczki moja kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie wzięłam i szczerze wbite mam w te Twoje rady. Fryzury mam różne i nie martw się, bo jeszcze nie raz ujrzysz mnie w karbowanych włosach, które podobają się mnie i mojej rodzinie. :)) no pewnie, tak bardzo zabolała mnie Twoja rada, że już niedługo kolejna sesja na solarium! Nigdy. Ja się sobie podobam taką, jaką jestem. Nawet jeśli strugam pawiana, to nic Ci do tego. Nie wiem, po czym wywnioskowałaś, że na poważnie myślę o modelingu. Bo niestety-jesteś w błędzie. Nie palę. Zęby mam naturalnie białe, a Ty jako tak obeznana osoba powinnaś mieć pojęcie, że tak to właśnie będzie się prezentować. Ciemniejsza skóra, zęby. Bo takie światło. To ostatni raz, gdy publikuje Twoją poradę. Jak już pisałam wcześniej, chętnie przyjmę ją na fb.
      Również buziaczki. :/

      Usuń
    2. P.S. żaden szanujący się agent nie zachowywałby się tak, jak Ty. :)

      Usuń
  3. Agent ?Agent nigdy by czegoś takiego nie podpisał trochę odwagi anonimku. Jeśli wytykasz jej takie niedoskonałości to ujawnij się zobaczymy czy z tobą jest tak wszystko idealnie . I z tego co zauważyłam to tobie jedynej ciągle coś nie pasuje .


    Ps. Spójrz najpierw na siebie czy jesteś taka doskonała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomberki są genialne, bardzo fajny outfit, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka jest świetna, wiem z doświadczenia, ale u mnie niestety już za zimno żeby ją nosić 😭 tak czy siak, stylizacja i zdjęcia przepiękne x


    Zapraszam do mnie www.fattiechips.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń