Son lux-Easy

by - 10/15/2016



Witajcie! Sporo mnie tu nie było, za co z góry przepraszam. Trochę brakowało mi czasu. Mam teraz więcej nauki w szkole, gdy wracam zaczyna się już powoli ściemniać. Muszę odrobić kilka nieobecnych dni w szkole. To było dla mnie priorytetem. Jednak teraz wracam już na bloga, z nowymi zdjęciami. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Są to pierwsze zdjęcia, które sama przerobiłam. I jak na pierwszy raz, jestem dumna, hahaha. :) W środę dotarła moja pierwsza paczka od Gamiss, w której zamówiłam torebkę. Pierwszy raz słyszałam o takiej stronie. Nie byłam przekonana, co do jakości torby. Wiadomo, czego można się spodziewać po takich rzeczach. ALE! Ta jest naprawdę świetna. Jestem z niej bardzo zadowolona. Torebka prezentuje się mega klasycznie, co jest jej wielkim plusem. Wydaje się być mała, jednak w środku ma naprawdę sporo miejsca. Fajne jest w niej również to, że jest stosunkowo sztywna. O jej prawdziwej jakości przekonam się dopiero za jakiś czas. W tej chwili jestem nią zachwycona. Kontakt z firmą również jest fantastyczny. Janet odpowiedziała na każde moje pytanie, wyjaśniła mi zasady współpracy. Jeśli macie jakieś pytanka odnośnie tej torebki, to piszcie w komentarzach. Chętnie na wszystko odpowiem. A jak Wam się powodzi w szkole? Macie już jakieś 1? :>

torebka-KLIK


You May Also Like

13 komentarze

  1. Cudowny jesienny kolor szminki, bardzooo Ci pasuje!!!! Rewelacyjny look.
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! wszystko dobrze się ze sobą komponuje ;)

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą stylizację <3 Spódniczka jest cudowna. Szminka tez jal najbardziej w moim kolorze :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny look a ta szminka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oceny są świetne w szkole, kreacja idealna, a zdjęcia prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    Uwielbiam tą piosenkę <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo ładna. Stylizacja mi się podoba :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa! Jak Ci do twarzy w tym kolorze szminki i z kolczykiem w nosie :o Ślicznie!!

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem nie dośc że podoba mi sie tak muzyka co Pani to stylizacje również ,śliczna z Pani dziewczynna.

    OdpowiedzUsuń