Zara Larsson-Ain't my fault+Everything5Pounds

by - 10/29/2016



Cześć Wam! :) W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć temat mojego prowadzenia bloga. Zabierałam się za to naprawdę sporo czasu. Próbowałam, a potem się poddawałam, tłumacząc sobie, że brakuje mi czasu, chęci i wszystkiego innego. Każde wytłumaczenie było dobre. Dzisiaj patrzę na to z innej perspektywy i wiem, że czasu miałam, aż nadto. Zazwyczaj po prostu mi się nie chciało. Jednak prowadzenie bloga od zawsze było moim marzeniem. A gdybym pracowała od zeszłego roku nad nim, dziś mogłabym być już baaardzo rozwinięta. Na chwilę obecną stawiam pierwsze kroki, ale są one coraz większe i jestem z tego dumna. W ostatnim miesiącu udało mi się podjąć parę współprac, które tylko jeszcze bardziej motywują mnie do pracy! Nie chodzi tu o same korzyści, ale o to, że jestem dostrzegana, że robię coś dobrze i podoba się to nie tylko mnie. Nawet nie wiecie, ile radości i zastrzyku energii dostarcza człowiekowi to, że ktoś nas zauważy. W tej stylizacji postawiłam na luz i odrobinę ekstrawagancji. Spódnica pochodzi ze sklepu Everything5Pounds ----> KLIK  
Jest wykonana z naprawdę świetnej jakości materiału i bardzo przyjemnie się ją nosi. Jeśli ktoś lubi się wyróżniać w tłumie, a zapewne znajdzie się tutaj grono takich osób, to ta spódnica jest doskonale dla Was stworzona. Do spódnicy dobrałam białą, koszulową bluzkę ze sklepu RoseGal ----> KLIK, czarne rajstopy i botki, które kupiłam już prawie dwa lata temu w H&Mie. Mam je już tyle czasu, a są w bardzo dobrym stanie! :) Nie zabrakło tutaj również okularów, które są z tego samego sklepu, co spódnica. Niżej zostawiam Wam linki do tych dwóch rzeczy, gdybyście byli zainteresowani. Już niebawem zaprezentuję Wam swój makijaż na halloween! W komentarzach możecie napisać, co myślicie o mojej stylizacji. Chętnie zajrzę także na Wasze blogi. Buziaki! 

Spódnica - Klik
Okulary - Klik


You May Also Like

11 komentarze

  1. Wyglądasz świetnie! Może spódnica nie jest w moim stylu, ale takie okulary chętnie bym kupiła :)

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ta stylizacja jest świetna! Wygląda jak z jakiegoś wybiegu - piękne połączenie bieli z mocniejszymi kolorami :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja super, jak z pokazu widać ze interesujesz sie modą :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, chociaż trochę nie w moim stylu.
    Co do blogowania to mój kawałek internetu ma już prawie cztery lata. Wcześniej miałam kilka nieudanych prób.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś wspaniała ! Cudowny blog, rewelacyjne zdjęcia ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódnica obserwuje i zapraszam do mnie http://blogmarinaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna spódnica! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i zgrabna dziewczyna! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko piękna ta spódnica *.* powodzenia w wytrwałości prowadzenia bloga ! ps. okulary tez świetne :3

    http://allgoodthingsart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! chyba jednak najbardziej podoba mi się bluzka

    OdpowiedzUsuń