Haul zakupowy!

by - 11/21/2016



Witajcie! Posta nie było około 9-10 dni, a ja mam wrażenie, jakby minęły wieki. :( Ale mam na to swoje wytłumaczenie. Po prostu czekałam na aparat, który właśnie dziś otrzymałam. Dopiero zaczynam zabawę nim, jednak już widzę, że zdjęcia są lepszej jakości, mają lepszą ostrość. Wszystko jest tak, jakbym tego chciała! W końcu cały mój blog wygląda tak, jak zawsze o tym marzyłam, ach!! Nawet nie wiecie, jak się cieszę. Dzisiejszy post to haul zakupowy. Jest ich masa na yt, więc postanowiłam, że skoro prowadzę bloga, u mnie haule będą obowiązkowe. Lubię oglądać, co ktoś kupił, czy dostał. Później sama wiem, co nadaje się do kupna, a co nie. Tak więc jakoś niedawno otrzymałam kolejną paczkę od POPPY LOVERS -----> KLIK
Tym razem zdecydowałam się na coś, co w moim pierwotnym mniemaniu było sukienką, okazało się, że to bluzka i spódnica. Ale mimo wszystko są fantastyczne i bardzo się cieszę, że je zamówiłam. Z resztą, jako pierwsze przyciągnęły moją uwagę i nie mogłam tego nie mieć, haha. :) Futerko również zrobiło na mnie mega wrażenie. Jest bardzo miluśkie i ach, totalnie skradło moje serce. Gdyby nie byłoby mi go szkoda, na pewno chodziłabym w nim spać... Bluzka jest totalnie zwyczajna, ale pasuje do spodni, czy też spódnic. Na pewno super sprawdzi się na letnie festiwale, bo naprawdę świetnie zgrywa się w każdym zestawie. Torebka-myślę, że ona będzie pasowała do stylizacji zarówno eleganckich, jak i codziennych. Już niedługo postaram się przedstawić ubranka w normalnych, typowych postach. Na moim blogu jest coraz więcej wyświetleń, z czego baaardzo się cieszę. Postanowiłam, że na 30k wyświetleń zrobię test słodyczy z zagranicy, które wczoraj udało mi się kupić. Buziaki i do następnego!!

You May Also Like

16 komentarze

  1. Świetny płaszczyk! Ja też tak mam gdy nie piszę kilka dni postów to mam wrażenie, że minęło kupę czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazuj buźke! Śliczne ubranka

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację sprzęt robi swoje, warto zainwestować w coraz lepszy, coraz lepsze fotki sprawiają mega radość. Bardzo podoba mi się ta bluzka w paski- uwielbiam ten motyw
    Pozdrawiam gorąco
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzka w paski i torebeczka mega!
    Super haul! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee tam parę dni to nie jest dużo.
    Ja potrafię nie wrzucać postów przez parę tygodni, ale zazwyczaj też mam jakieś wytłumaczenia. Liczę na to, że twój nowy aparat przysporzy ci wiele radości :D
    Pozdrawiam
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/11/zywe-trupy-najskrytsze-pragnienia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw ♥ Uwielbiam takie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, czekam na ten test, bo kocham i słodycze, i podróże! <3
    Świetna stylizacja - idealna na co dzień, wygodna, luźna :) Uwielbiam takie :)
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/11/spiewam-po-litewsku-donny-montell.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten jasny komplet jest wspaniały!
    Zapraszam http://hellomisskorabel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. woooaaawooo jaka śliczna ta spódnica z bluzą swetrowe i ta torebka :*.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejrzałam parę twoich postów i uważam, że prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka świetna !
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń