MAX BENJAMIN-moja opinia po dłuższym czasie testowania

by - 11/09/2016


Cześć! We wrześniu na moim blogu mogliście spotkać się z recenzją świec od marki MAX BENJAMIN. Zazwyczaj nie interesują mnie tego rodzaju współprace, gdyż mój blog jest mocno ukierunkowany na wszystko, co jest związane z modą i tylko w tę stronę (myślę także o makijażu i kosmetyce) zamierzam iść. Jednak byłam bardzo ciekawa tych świec. Wydawało mi się zawsze, że wystarczą mi świeczki kupione niemalże za pół darmo w sklepie. Nie, żebym miała coś do tak prostych świec. One również są wspaniałe. Jednak mając porównanie do świec np. z Pepco, a świec od Max Benjamin, stwierdzam, że czasem warto wydać więcej i mieć świetną jakość! Świece starczają na naprawdę spory okres czasu. Teraz jesienią szczególnie lubię się relaksować przy pięknych zapachach, które zostały dla mnie wybrane. Subtelność-to słowo idealnie definiuje świece, które otrzymałam. Jeśli miałabym polecić którąś z linii, zdecydowanie byłaby to ta herbaciana. Totalnie skradła moje serce. Potrzebujecie odrobiny luksusu-Max Benjamin Wam to zapewni! Świece będą także idealnym prezentem dla naszych bliskich, z okazji jakiegoś wyjątkowego święta. Gdybyście jeszcze nie widzieli mojej pierwszej próby z tymi świecami, to zapraszam Was do lektury ----> KLIK
Tam dowiecie się więcej o same marce, o twórcach i o naturalnych, ręcznie tworzonych świecach.


You May Also Like

4 komentarze

  1. Ja też jestem zdania, że lepiej wydać na porządną świecę ;) Uwielbiam np kupować je w Bath and Body Works <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam wygląd sprawia, że świeca wygląda dużo bardziej elegancko. Takie świeczki za kilka złotych faktycznie nie są najlepsze, bywa że ich zapach nie jest ani trochę odczuwalny, a wypalają się bardzo szybko. Z chęcią zakupię sobie świeczki, które polecasz :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. świeczki naprawdę świetnie wyglądają i zapewne świetnie pachną :3 muszę wypróbować tej herbacianej skoro tak bardzo polecasz ten zapach ;3

    allgoodthingsart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zdanian, że lepiej wydać więcej na świeczkę. Te ttanie nie dość, że wyglądają tandetnie, to zazwyczaj mają chemiczny zapach i szybko się wypalają. Z chęcią przetestuję te herbacinaą.

    Pozzdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń