Rag'n'Bone Man-Human+Poppy Lovers, Yoins

by - 11/05/2016



Hej! Dzisiaj postawiłam na luźną i wygodną stylizację, co jest raczej rzadkością w moim wypadku. Nie przepadam za bardzo za dresami i szczerze mówiąc, są to chyba jedyne w mojej szafie, hahaha. :) Bomber pochodzi ze sklepu Poppy Lovers ----> KLIK
Natomiast różowa, bardzo wygodna bluza, którą mogliście zobaczyć na moim instagramie, pochodzi ze sklepu Yoins -----> KLIK
Dresy oraz okulary kupiłam już jakiś czas temu w H&M i jestem z nich baaardzo zadowolona! Spodnie mam już ponad rok i ich stan nic się nie zmienia, więc wow. Dzisiaj nie mam czasu na to, by pisać post tematyczny, gdyż czeka na mnie jeszcze farmakologia, niesteeeeety. Ostatnio bardzo modne stały się second handy, więc pomyślałam, że może byście byli zainteresowani tym, abym spróbowała stworzyć calutką stylizację z ubrań, właśnie stamtąd? Jeśli tak, dajcie mi znać w komentarzach, a ja powoli zacznę się już za to zabierać! Miałam dodać post z charakteryzacją na halloween, o czym kompletnie zapomniałam. :( Mimo wszystko i tak wrzucę, ponieważ chciałabym rozszerzyć tematykę swojego bloga właśnie o charakteryzacje, makijaże. Mam nadzieję, że kogoś to zainteresuje.
Dziękuję Wam za tyle pozytywnych opinii pod poprzednim postem. Mega motywacja. Buziaczki!
 

You May Also Like

19 komentarze

  1. Bardzo fajna bluza. Często noszę dresy uwielbiam je :)
    Po

    OdpowiedzUsuń
  2. wygoda to podstawa! fajny otd :) pozdrawiam :*


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) My także nie dawno wybrałyśmy się do H&M i kupiłyśmy kurtkę z zdjęć, które dodałyśmy dziś na bloga ^^ Okulary robią wielkie wrażenie ! *0* Genialnie wyglądasz :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także lubię casualowy styl jednak praca zmusza mnie do koszul i szpilek :)

    Zapraszam do mnie- Jestem aktywną blogerką i chętnie odwiedzam blogi obserwujących mnie osób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo ładna! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi się tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. na pewno muszę wpadać tu częściej !
    pozdrawiam,
    youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo ciekawie :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, najbardziej spodobała mi się bomberka :)
    MARTHA-ZAPRASZAM💋

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie za bardzo przepadam za tego typu stylizacjami. Jednak ta ma w sobie jakiś urok.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy specyficzny set. Okulary są boskie!!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.nkfn.pl - KLIK
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże stylizacja bardzo ładna, ale pierwsze co wpadło mi w oko to Twoja uroda <3 Taka rzekłabym orientalna wręcz, dlatego świetnie Ci pasuje ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają okulary :)

    http://dariagrenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się bomberka, ma prześliczny wzór.
    Chętnie obejrzałabym stylizację całkowicie stworzoną z ubrań z SecondHandu.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja boska
    Bluza jest genialna!
    Świetny post
    Obserwujemy? Daj znać u mnie oliwiafelkel.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa stylizacja, za bomberami nie przepadam, ale w tym wydaniu wygląda to ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka Kochana!

    Bluza genialna, wydaje się mega ciepła, a kolory są dopasowane :D
    Spodnie wolę "obcisłe", ale gdy chce się poczuć "wolności", w sam raz! :)

    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i życzę miłego wieczorku!

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely post.........
    I like and subscribe your channel, Please Subscribe my channel
    DailyBDPeace: http://bit.ly/2dBw9fw

    OdpowiedzUsuń