Sia-The greatest+Everything5Pounds

by - 11/03/2016



Cześć! Co tam u Was? Dziękuję za tyle komentarzy pod poprzednim postem. Jest mi naprawdę mega miło! To kolejna rzecz, która sprawia, że czuję, iż pasuję do tego blogowego świata, haha. :) Pomyślałam, że w dzisiejszym poście poruszę temat tego, jak oceniamy drugiego człowieka. Wydaje mi się, że jest to temat teraz dosyć popularny, a każdy z nas na pewno nie raz ocenił kogoś po tym, jak wygląda, jak się zachowuje. Wiele osób powtarza, że to niepoprawne, że nie powinniśmy się tak zachowywać, że to puste. Ale sami powiedzcie, pierwsze wrażenie zostaje z nami na dłużej, prawda? Mi samej wielokrotnie zdarzało się oceniać 'książkę po okładce'. Często to, co pomyślałam, nie miało powiązania z tym, jak jest naprawdę. Czyli jednak coś musi w tym być! Każdy z nas jest, jaki jest. Mamy prawo do tego, aby funkcjonować w sposób, który nam odpowiada. Musimy czuć się po prostu ze sobą dobrze. Jesteśmy różnymi osobami, nie każdy człowiek przypada nam do gustu. Ale albo zaakceptujemy sposób bycia tej osoby, albo po prostu bezsensownym jest próbowanie nawiązania/utrzymania jakiejś relacji. Myślę, że ocenianie kogoś po zachowaniu, wyglądzie nie tyle jest niepoprawne i złe, co po prostu jest błędną drogą. Bo to co ja sobie wyobrażę, nijak odnosi się do tego, jak jest w rzeczywistości.
A teraz kilka zdań o stylizacji! Sukienka i sweter pochodzą oczywiście z cudownego sklepu, który absolutnie ujął mnie za serce jakością swoich ubrań: Everything5Pounds ----- KLIK
 Pierwsze moje wrażenie, co do sukienki-będzie idealną kreacją sylwestrową. Jednak podjęłam się ubrania jej do szkoły, do tego pięknego czarnego sweterka i wyglądała bosko! Sukienka posiada piękne rozcięcia na rękawach, a także na plecach. Sweter to taki typowy do narzucenia, na szybko. Mam już bardzo podobny z tego sklepu, który możecie zobaczyć w tej notce ----> KLIK
Pasuje do większości stylizacji, a dodatkowo jest bardzo wygodny i cieplutki. Buty pochodzą ze sklepu deezee.

Link do sukienki: KLIK

Nie zapomnijcie dodać mnie na snapie: berxv i instagramie: aleksandragroszkowska

Buziaki!


You May Also Like

14 komentarze

  1. Super stylizacja, jesteś bardzo ładna :) No i racja- nie powinno się oceniać innych ,,z góry,,- wszyscy mówią żeby tego nie robić, ale podświadomie niestety to się dzieje. Pozdrawiam!

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. blogowy świat, ojej jak uroczo to ujęłaś. ! :D wyglądasz imponująco a kozaczki totalnie skradły moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyglądasz. Ładna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą w 100%. Niestety tego nie jesteśmy w stanie zmienić. Bardzo ładna stylizacja.
    Odwdzięczam się za każdą obserwację - tylko napisz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialna stylizacja, sukienka jest mega piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna sukienka! Wszystko ładnie współgra :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka naprawdę cudowna! Masz racje idealna na sylwestra. Muszę koniecznie odwiedzić sklep, który tutaj podałaś. Widzę, że też uwielbiasz utwory Sia. Ma cudowne piosenki jednakże teledyski do jej piosenek są cudowne. Ta mała dziewczyna, która robi takie sztuczki, że ja mogę tylko podziwiać. Świetny post. Może wpadniesz do mnie? Zapraszam www.brooowngirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :)
    http://agata-skowron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka bardzo ciekawa! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka i jeszcze lepsze buty <3
    Masz rację nie powinno się ocenić "po okładce", ale myślę że każdy kiedyś kogoś ocenił przez pryzmat urody, wyglądu lecz musimy się starać poznawać ludzi ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety pierwsze wrażenie zostaje na długo :( Świetna sukienka i masz śliczne włosy :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały wpis ! Rewelacyjny blog ! Cudowna stylizacja ! Sukienka boska ! MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń