Tiesto&KSHMR ft. Vassy-Secrets+Poppy Lovers

by - 11/10/2016



 Cześć i czołem! Od zawsze poza modą, czy też makijażem bardzo mocno interesował mnie temat psychologii, rozwoju człowieka, to w jakim kierunku podążamy, jaką drogę obieramy, po prostu jak myślą ludzie. Każdy z nas na pewno zauważa to, że w świecie pełnym po brzegi internetu, ludzie zaczynają zamykać się w sobie. Otaczamy się znajomymi, owszem, ale tymi, których poznaliśmy gdzieś w necie, bo tak jest wygodniej. Kompletnie nie mam pojęcia z czego to wynika. Kompleksy, brak pewności siebie, nieumiejętność rozmowy z drugim człowiekiem. A może i wszystko na raz? Jest to temat ciężki, który ludzie pomijają, bo tak jest łatwiej. W ostatnim czasie wiele słyszy się o samobójstwach, bo człowiek nie poradził sobie z własnymi myślami. Bardzo łatwo poddajemy się autodestrukcji. Myśli przejmują kontrolę nad nami, popadamy tak głęboko w swoje paranoje, że często nie potrafimy już samodzielnie z nich wyjść. Ludzie tworzą blogi, pamiętniki (które np. możemy znaleźć na tumblr), gdzie wylewają swoje żale i bóle. Czy jest to dobre? Sama nie wiem. Jest to na pewno jakaś forma wyrażenia tego, co siedzi wewnątrz nas, co szczelnie jest zamknięte tylko w naszej głowie. Depresja jest czymś, na co większość z nas reaguje obojętnie. Wydaje mi się, że ludzie po prostu nie mają pojęcia o tym, że to ciężka choroba. W szkołach porusza się tematy narkotyków, alkoholu, papierosów. Ale jakoś szerokim kołem omija się to, co wpływa najbardziej na rozwój naszej populacji. Uważam, że powinno przeprowadzać się spotkania dotyczące właśnie tego schorzenia (oczywiście nie jest ono jedynym, bo jest wiele chorób, które dotykają nastolatków, ale i nie tylko). Powinno się uświadamiać ludzi o objawach. Czasem pojawienie się zwykłych kompleksów potrafi sprowadzić nas na dno. Bo nie podoba nam się to i tamto. Z czasem wyolbrzymiamy to w swojej głowie na tyle bardzo, że tracimy zdolność funkcjonowania. Każdy z nas jest piękny na swój własny sposób. Nieważne, co myślą o nas inni, ważne, abyśmy sami ze sobą czuli się dobrze. Nie ma dwóch takich samych osób. Nie jesteśmy ludźmi doskonałymi. Bądźmy sobą, po prostu. I to w pełni wystarczy. Życie jest zbyt piękne, aby marnować je na zadręczanie się myślami o tym, co jest z nami nie tak. Zastanówmy się nad tym, co jest w nas piękne i co jest naszym atutem. A potem wszystko jakoś się ułoży. 

Dzisiejszą stylizację złożyłam z kurtki bomberki, bardzo modnej w ostatnim czasie. Na pewno większość z nas posiada je w swojej szafie. Latem panował na nie kompletny szał! Uważam, że róż świetnie zgrywa się z niebieskim, stąd też niebieska koszulowa bluzka, w białe pasy, którą otrzymałam w kolaboracji z Poppy Lovers -----> KLIK
Jeszcze nie pokazywałam Wam tych pięknych spodni, więc musiało się to zmienić. Pochodzą one z H&Mu. Pamiętam, gdy w styczniu/lutym większość dziewczyn stawiała na spodnie cullote. Jako, że zimą jestem totalnym zmarźluchem, zdecydowałam się na te spodnie i nie żałuje. W mojej szafie grają one pierwsze skrzypce. Z resztą, ile można nosić te nudne rurki? Uważam, że te spodnie super zgrywają się właśnie z tymi białymi superstarami. Wiele osób narzeka na to, że u co drugiej osoby można teraz zobaczyć superstary. I co z tego! Mają wiele zalet. Dla mnie najważniejsze jest to, że są super wygodne, a dodatkowo ich jakość-rewelacja. Mam je od roku, wcześniej nosiłam je niemalże bez przerwy. A nadal są w super stanie. Na pewno nie powiem złego słowa o tych adidasach. Torebka pochodzi ze sklepu Gamiss ----> KLIK
Mogliście zobaczyć ją u mnie już w poście parę tygodni temu. Okulary, które wielu osobom skradły serce (przyznam, że moje również) znajdziecie u Everything5Pounds ----> KLIK


You May Also Like

29 komentarze

  1. Jejku masz bardzo fajny styl! Śiwetne zdjęcia :) Obserwuje ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez sie czasami zastanawiam czy te smutne tumblry sa jednak w jakims stopniu dobre czy tez nie i to dosc trudny temat, bo z jednej strony czlowiek uzewnetrznia swoje mysli, a mowi sie przeciez ze nie wolno ich w sobie dusic. A z drugiej takiej osobie zaczyna sie to podobac i brnie w to dalej. Super post

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te okularki ^^ Bardzo podoba nam się ten outfit, jest po całości w naszym stylu! Do twarzy Ci w takich kolorach. Co do tematu posta, to fajnie, że go poruszyłaś :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomberka cudowna jest <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz bardzo oryginalnie. Kurteczka jest gwiazdą stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem w szkołach powinni zacząć robić spotkania, w których będą mówić o depresji. Przy okazji super zdjęcia. Pozdrawiam Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że młode osoby boją przyznawać się do depresji. I przez tego typu strony "próbują się wyładować". Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny kolor kurtki! :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest boska. Uwielbiam taki styl, okulary przewracają system!
    Co do treści wpisu, żyjemy w czasach gdzie bardzo łatwo o depresję, zamknięcie się w sobie ale także o to, że nasze problemy są ignorowane. Fajnie by było, gdyby ludzie nauczyli się szacunku do innych lecz uważam, że jeśli wyzbylibyśmy się kompleksów nie dążylibyśmy do perfekcji, bo nie mielibyśmy do czego dążyć.

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się stylizacja, aczkolwiek ja bym tak się nie ubrała. Założę się, że nie tylko ja mam tak czasem. :) Poza tym jesteś bardzo fotogeniczna! :)

    Hopeinsidethebody.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja dość oryginalna przez co bardzo fajna. A co do treści teraz wygoda jest raczej podstawą w społeczeństwie, szukanie skrótów i jak robić by się nie narobić. Zamykanie się w sobie, jest chyba formą obrony przed tym "nieludzkim" światem :/
    Bardzo ciekawy wpis :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie lubię raczej ludzi, którzy się żalą na swoich blogach, jednak jeśli odzew ma im pomóc poczuć się lepiej, to dobrze, że to robią. Stylizacja cudowna, piękne zdjęcia :)

    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie :
    http://oczamimlodejtesterki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uważam, że w dzisiejszych czasach bardzo łatwo jest popaść w depresje. Dzisiaj liczy się ponoć to ile masz kasy, jakie masz ubrania i inne płytkie rzeczy. Ponoć kiedyś było inaczej. Nie należy lekceważyć tej choroby, należy coś zrobić!

    Pozdrawiam ! ;)
    CZEŚĆ TU OLA

    OdpowiedzUsuń
  15. W szkołach powinien być poruszany temat depresji.
    Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe połączenie ;-)

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. moja uwage przykuła ta przepiękna bomberka. wygądasz niesamowicie no i masz wyczucie stylu. przyjemnie się parzy na twoją stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał jeszcze nigdy nie byłam na takim blogu jak twój. Przemierzałam przez masę blogów modowych w których nic nie było.
    Twoja stylizacja jest genialna, wszystko do siebie idealnie pasuje łał!
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutnie cudowna stylówa, obserwuję i awww sama bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz, będę obserwować, bo od razu przypadł mi do gustu twój styl. :) Myślę też, że jeśli komuś pomaga internetowe wsparcie i internetowe żale, to znaczy, że postępuje właściwie publikując posty o swoich problemach. Każdy powinien robić to co daje mu ulgę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dawno tutaj na blogspocie nie widzialam tak dobrze ubranej dziewczyny! brawo, zakochalam sie wprost w twoich stylizacjach

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z Tobą, że coraz więcej ludzi zamyka się w sobie, a przyczyny tego są bardzo różne. Nigdy nie powinniśmy kierować się tym co myślą o nas inni, ponieważ innych jest dużo i każdy mówi co innego. Najważniejsze to czuć się właśnie dobrze, we własnej skórze :) Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja! :) bomber + spodnie + okulary najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń