2 POMYSŁ NA STYLIZACJĘ Z DŁUUUGIM SWETREM!

by - 12/23/2016



Witajcie! Ostatnio trochę zainspirował mnie jeden komentarz, pod postem z dokładnie tym samym swetrem. Rzeczywiście jest to ta część garderoby, która nadaje się do spania, na imprezę i do pracy/szkoły. Tak więc postanowiłam nadać mu trochę innego charakteru. Świetnie wygląda do jasnych, ale także do ciemnych jeansów. Można w nim wyglądać elegancko, ale zarówno i luźno. Dzisiaj mamy 22 grudnia, czyli 2 dni do Wigilii! Na nic tak nie czekam, jak właśnie na święta, gdyż jest to mój ulubiony czas w roku. Nie przeszkadzają mi absolutnie świąteczne reklamy, to, że każdy jest dla każdego miły. Część ludzi powie, że nie warto udawać dla siebie sympatycznych przez te parę dni. Ja jestem innego zdania. Dobrze, że ludzie w ogóle potrafią się zmienić. Niekoniecznie ze szczerego serca. Jednak tak bardzo kocham święta, że nawet odrobina sztuczności mnie nie razi. Lubię pisać posty tematyczne, nawet bardzo. Cieszę się, że mam swoje miejsce w sieci, w którym mogę wyrażać własną opinię na przeróżne tematy. Ale też nie chcę, aby mój blog składał się tylko z samych takich postów. Dlatego uznałam, że fajnie byłoby wprowadzić serię 'kobiece spojrzenie na świat'. Będą pojawiać się one kilka razy w miesiącu, jednak nie do przesady. Będę poruszać te rzeczy, które mnie zaintrygowały i którymi chciałabym się z Wami podzielić. Dzięki temu mój blog nabierze trochę ładu i porządku, bo ostatnio wszystko żyje tu własnym życiem, haha. Przerwa świąteczna już jest, więc myślę, że każdy z Was jest zadowolony. A ja chyba najbardziej. Zrobiłam już dwie sesje i kolejne w planach. Zamierzam 'naprodukować' ich na zapas, aby gdy wrócę do szkoły, tylko je publikować.
Życzę Wam udanych świąt, szczęśliwych, w rodzinnym gronie. Abyście otrzymali to, czego pragniecie. Zatrzymajcie się na chwilę i pomyślcie o tym, co jest najważniejsze w życiu, poświęćcie trochę uwagi bliskim. Weźcie z tych świąt to, co najpiękniejsze!

Sweter-Olika
Spodnie-Pull&Bear
Buty-jakiś randomowy sklep u mnie w mieście, haha
Czapka-Yoins (Klik)



You May Also Like

8 komentarze

  1. O jejku! :o Te zdjęcia nas bardzo zmotywowały do blogowania. Są tak śliczne, a stylizacje trafiły w nasze gusty :D Genialnie! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :). Lubię takie swetry nawet bardzo, ale traktuję je jak sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wielkie i długie swetry, które noszę po prostu jako sukienki. Świetny wpis :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci ten sweter pasuje i masz niesamowite spojrzenie !
    Ja również mam w planach naprodukować zdjęć na zapas... muszę wykorzystać świąteczny urlop męża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię sklep Olika! Muszę koniecznie tam wpaść! :D
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, powinnaś co jakiś czas wysyłać je nam do publikacji w naszym dziale TOP !
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń