CZY ISTNIEJĄ W MOIM ŻYCIU WARTOŚCI, KTÓRYMI SIĘ KIERUJĘ? PO CO KOMU RODZINA, MIŁOŚĆ, HONOR?

by - 12/02/2016



Hejka! Dziś przychodzę do Was z nieco zimową sesją i dosyć interesującym tematem. Postanowiłam pisać teraz notki tematyczne w każdym poście. Ciągle pracuję nad swoim blogiem i staram się, aby stawał się on coraz lepszy. Raz jest gorzej, raz lepiej. Czasem dobrze zrobić krok do przodu i dwa w tył, bo dzięki temu mogę się czegoś nauczyć. Ale przechodząc do tytułu postu-już odpowiadam na zadane przeze mnie pytania. Każdy z nas na pewno posiada w swoim życiu wartości, którymi kieruje się w jakiś sposób. Niemożliwym jest to, że nie posiada się żadnych. To, co może mieć dla mnie znaczenie, dla kogoś innego może nie być czymś istotnym. Jesteśmy różni, mamy różne pragnienia, marzenia, jednak żadna osoba nie jest pozbawiona rzeczy, którymi się kieruje. Miłość, rodzina, przyjaźń, wiara, spokój, zdrowie, prawda, szczerość, honor, rozsądek-to tylko niektóre z wartości, którymi kieruje się każda osoba. Otóż wartości, którymi się kierujemy, których trzymamy się bezustannie pozwalają nam się rozwijać, dopełniają nas. Sprawiają, że stajemy się lepsi. Są to pewnego rodzaju zasady. Podstawowymi wartościami, które dla mnie są najważniejsze, to na pewno rodzina, zdrowie, wiara. Rodzina zawsze będzie dla mnie na pierwszym miejscu, gdyż na nikogo nigdy nie będę mogła tak liczyć, jak na swoje siostry i rodziców. Nieważne, czy ich zawodzę, czy czasem nieumyślnie obrażę, oni się ode mnie nie odwracają. Piękne jest to, że w tych gorszych chwilach potrafimy się zjednoczyć i udzielać wzajemnie wsparcia. Moi rodzice są moimi najlepszymi przyjaciółmi i wiem, że mogę porozmawiać z nimi o każdym problemie. Tak samo moje siostry. Więc doceniajcie w swoim życiu rodzinę najlepiej, jak umiecie. Przyjaciele mówią, że będą na zawsze, a czasem potrafią się od nas odwrócić. Rodzina będzie zawsze i mimo wszystko. I to jest najważniejsze! Zdrowie jest dla mnie bardzo ważne, gdyż nic nie przysparza tyle stresu, co właśnie problemy z nim. Przynajmniej 3/4 ludzi na świecie cieszy się swoim życiem i chce cieszyć się nim, jak najdłużej. Zdażają się choroby mniej poważne lub bardziej, ulegamy wypadkom, przez co stan naszego zdrowia zostaje uszkodzony. Gdy wszystko jest dobrze, my również jesteśmy szczęśliwi. Nieważne, czy chodzi o nas samych, czy o bliską nam osobę. Odczuwamy to tak samo. Bo co rani naszego bliźniego, rani też nas. Wiara także jest dla mnie wartością bardzo szlachetną. I mowa tutaj o Bogu. Raz jestem mniej wierząca, raz bardziej. Być może to przez to, że w tych czasach ludzie odwracają się od Boga, stają się ateistami. Zaprzestano kładzenia nacisku na wartość, jaką jest wiara. Nigdy nie zrozumiem, jak można nie wierzyć w nic. Myślę, że czułabym się pusta i po prostu nie poradziłabym sobie bez swojej wiary. Bóg jest między nami i pomaga nam w problemach, wspiera. Sama wielokrotnie się o tym przekonałam i nie obchodzi mnie, że ktoś napisze, że to zwykłe zrządzenie losu, przypadek. Dla mnie nie ma czegoś takiego, jak przypadek. Jest Bóg i to on nam pomaga.
P.S. Koniecznie sprawdźcie piosenkę! :)

Sweter-RoseGal-KLIK
Spodnie-Pull&Bear

You May Also Like

9 komentarze

  1. Swietny blog! Zabieram do ulubionych i na pewno bede wpadala czesciej :)
    Zapraszam do mnie! Nowy post o tym czy warto zmienic swoje zycie? Dla mnie Londyn byl poczatkiem wszystkich najwazniejszych zmian. Zapraszam na nowego posta!
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/03/changes-changes-everywhere/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) podoba mi się pomysł z tematycznymi postamiy:) zdjęcia też super, mega sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To piękne, że potrafisz otwarcie mówić o swojej wierze, bo coraz mniej osób (nawet wierzących) przyznaje się publicznie do Boga. Świetny sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczne zdjęcia i ciekawy wpis. Widać, że jesteś szczerą osobą i nie wstydzisz się swoich poglądów.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz, sweter fajny i spoko zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Astringent. that is most effective advocated to people with oily skin. Astringent can purpose skin dryness when utilized by human beings with http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń