Leather jacket



Długo zwlekałam z dodaniem nowego posta. Zbyt długo, jak na mnie. Myślę, że taka chwilowa przerwa była mi potrzebna. Minął może tydzień, a ja w tym czasie nie zrobiłam nic, co byłoby związanego z blogiem. Chyba nawet o nim nie pomyślałam i to wydaje mi się straszne, ponieważ przynajmniej raz dziennie zastanawiam się, co zrobić dalej. :( Nie chcę traktować go też tak, jak przyzwyczajenia. Założyłam go z myślą rozwijania swoich pasji, których ze względów takich, a nie innych, nie mogę realizować. Sama nawet do końca nie wiem, czy chcę. Blog jest takim miejscem, w którym wyrażam siebie i chyba nigdy nie będę w stanie z niego zrezygnować, nieważne, co by się stało. Długo zajęło mi podjęcie decyzji odnośnie założenia go. Trochę obawiałam się krytyki ze strony innych osób. Mimo, że blogosfera jest teraz bardzo "sławną" częścią internetu. Ludzie lubią krytykować i krytykować zawsze będą, chociaż sami nie robią nic. To ta najprostsza droga w życiu. A ja wiem, że chcę coś robić. I wolę mieć trochę pod górkę, niż tylko oceniać innych. Przede wszystkim lubię to, co robię, to daje mi satysfakcję. A zawahania zdarzają się każdemu!

Kurtka-C&A
Koszulka-House
Spodnie-Zara
Buty-Adidas
Okulary-H&M


You May Also Like

11 komentarze

  1. Świetna stylówka bardzo mi się podoba ramonka i naszywki na jeansach, zapraszam również do siebie www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdanie dżinsy okropne... Może do szpilek było by lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz w tej stylizacji ;) Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że takie moment zawahania każdy przechodzi :) warto jednak robić to, co daje nam szczęście :)
    a co do stylizacji- całość prezentuje się rewelacyjnie :) zarówno elementy garderoby jak i makijaż :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo bardzo stylowo! :) Super jakość zdjęć.

    Biorę udział w 30 dniowym challengu blogerskim, może zechcesz wpaść w wolnej chwili i zobaczyć? :)
    Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!
    30 DAY BLOG CHALLENGE

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja, jestem zakochana!
    Totalnie mój klimat ♥


    mój blog --> www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przejrzałam stylizacje na blogu i są całkiem fajne , przyciągają uwagę ;) jednak rzuciły mi się w oczy Twoje włosy w poprzednich postach na blogu widać ,że są raczej przesuszone trochę sianowate i nie wygląda to łądnie..chociaż końcówki mogłabyś wygładzić przy pomocy serum albo poprzez okrągłą szczotkę podczas suszenia . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć parę postów w tył-dbam o włosy i nie jest moją winą, że są, jakie są. :D

      Usuń
    2. +również pozdrawiam i dziękuję za rady. :)

      Usuń
  8. woow stylizacja robi wrażenie! świetnie wyglądasz :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie ze naszywki na spodniach łączą się kolorystycznie i stylem z napisami na koszulce. Świetnie to wygląda, jest luźno, sportowo wygodnie i mega stylowo! ta stylizacja pasuje do zespołu Sex Pistols

    allgoodthingsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń