MOJE BLOGOWE WSPÓŁPRACE!



Bloga prowadzę już dosyć długo, z mniejszymi, bądź większymi przerwami. Wiele postów usunęłam, zaczynałam na nowo, rezygnowałam i tak ciągle. Jakoś od września prowadzę go nieustannie i nie zamierzam więcej się poddawać. Swoją pierwszą współpracę podjęłam dokładnie we wrześniu i utrzymuję ją dotychczas. Jestem bardzo zadowolona. Mianowicie chodzi o sklep Rosegal. Moją opiekunką niezmiennie tam jest Paola, z którą mam dobry kontakt. Szybko dostaję od niej odpowiedzi. Kiedy otrzymałam swoją pierwszą paczkę, to było dla mnie meeega wow. Jakość tych ubrań była naprawdę świetna. Z wielką przyjemnością było dodawać zdjęcia w nich i moja opinia była, jak najbardziej szczera. Do tej pory otrzymuję od nich rzeczy i jestem ciągle na tak! Kolejnymi sklepami, z którymi współpracowałam były: Yoins, Poppy Lovers, Everything5Pounds. Ubrania jakościowo również świetne, najbardziej lubiłam te z E5P. Za tak niską cenę, można dostać rewelacyjne rzeczy. Jednak kontakt gdzieś tam się urywał, opiekunki raczej rzadko odpisywały. I na tym nasze współprace się skończyły. 
W sieci panuje trend na to, że zakłada się blogi tylko i wyłącznie dla współprac. Na fb dołączyłam do wielu grup, które skupiają blogerki. I jeszcze do niedawna naprawdę często można było natrafić na oczernianie siebie odnośnie tego, że ta, ta i tamta nie pracują ciężko na to, aby dostać współpracę. Ja uważam, że jest to indywidualna sprawa każdego. Współprace dają wiele możliwości, jak to, że można na blogu pokazać wiele stylizacji, różnych, nie kombinować ciągle z tymi samymi ubraniami. Z resztą, na tych stronach możemy znaleźć ubrania, jakich nie ma u nas w Polsce i to także jest super. Jeśli ktoś założył bloga, aby otrzymać kolaborację, to okej. Przecież prędzej, czy później większość osób zaczyna zarabiać na tym blogu. To opiekuni z poszczególnych sklepów decydują, czy dana osoba na to zasługuje, czy nie. Uważam, że blog to nie wyścigi, każdy z nas jest inny i każdy pracuje według własnych możliwości, inwestuje w to na tyle, na ile może. Im jest się lepszym, tym lepsze wynagrodzenia czekają. 

Kurtka, spodnie-Rosegal (KLIK)
Koszula-H&M

You May Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja , piękny makijaż , ciekawe współprace! :) oby jeszcze więcej takich ! Zapraszam do siebie , tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne spojrzenie :) gratuluję współprac . :)

    zapraszam
    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że współprace bardzo pomagają przy tworzeniu stylizacji :)
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, bardzo mi się podoba :). Niedługo stuknie 6 lat odkąd bloguję. Swoją stronę założyłam nie po to, by dostawać darmowe kosmetyki, ale po to, by pisać o tym, co lubię. Współprace pojawiły się później. To fajna sprawa, ale uważam, że jeśli ktoś bloguje tylko dla giftów, to prędzej czy później cały ten interes padnie, bo ileż można? Grunt to lubić to, co się robi :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super, ja też mam jedną współpracę, którą prowadzę bardzo długo - takie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, przepiękny makijaż :)
    Ja współpracę traktuje jako nagrodę i docenienie przez firmę.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia.
    bit.ly/V_yt

    OdpowiedzUsuń