WRACAM



Hej wszystkim! Przez około 3 tygodnie, a może nawet i troszkę więcej, nawet nie zajrzałam na tego bloga. Nie chciałam robić nic wbrew sobie, a po dłuższych przemyśleniach uznałam, że prowadzenia bloga modowego, kiedy ta nie jest moją pasją, jest całkowicie bezsensu. Mogę powiedzieć, że lubię to i w jakimś stopniu interesuję, jednak nie na tyle, by nazwać to swoją pasją oraz poświęcać jej całego swojego bloga. W ostatnim czasie całkowicie pochłonęła mnie pielęgnacja, wszelkiego rodzaju kremy, maski. Im więcej tego kupuję, tym bardziej się w to wkręcam. Uwielbiam o tym czytać i to mnie szczerze interesuje i wiem, że to jest właśnie ta dziedzina, w której mogę się spełniać. Tak samo bardzo za serce ujęła mnie charakterystyka. Od zawsze mnie interesowała, ale nie poświęcałam temu wystarczająco dużo czasu. Nie chcę robić czegoś, co przestało dawać mi radość, co zaczęło być dla mnie rutyną. Robiłam to tylko dlatego, aby robić, aby coś było, aby uspokoić swoje sumienie. A to nie jest dobre. Myślałam już o dodaniu takiego postu jakiś czas temu, ale jakoś nijak szło mi zabranie się za to. Pogoda także nie była sprzyjająca. Ale teraz jest coraz lepiej. Najważniejsze jest to, że ja wiem, co chcę robić. Na jaki temat prowadzić bloga, z czym wiązać przyszłość. Myślę, że w jakimś stopniu odnalazłam kolejną cząstkę siebie i to mnie cieszy. Tu mogę wyrażać własne zdanie, dzielić się swoimi zainteresowaniami i to jest super i nie zamierzam nigdy z tego rezygnować. :)

Okulary-Sinsay
Futro-Moodo
Sweter-H&M
Spodnie-H&M
Buty-Adidas
Torebka-Poppy Lovers

You May Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo ładnie wyglądasz. Ważne aby odnaleźć swój styl, każdy nosi co lubi i najważniejsze aby nam samym się podobało.
    Obserwuję kochana :)
    Zapraszam do mnie ; diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń