GOOD AS GOLD



   W końcu dla wielu osób nastał upragniony czas przerwy świątecznej. Krótkiej, bo krótkiej, ale to zawsze coś. Dla mnie trwa ona już od poniedziałku. Szkoda tylko, że pogoda jest tak okropna, bo ostatnio poza deszczem, nie widzę nic. :( Ale i tak nie narzekam. Miło jest wrócić do domu ze szkoły i móc jeszcze swobodnie pójść na zdjęcia. A do domu wracam zazwyczaj między godziną 17-18-19. Zima działa na mnie bardzo depresyjnie i nie mam na nic ochoty. Obiecywałam sobie zrobić zdjęcia, a później to przekładałam i tak to się ciągnęło. W ostatnim czasie jestem naprawdę, naprawdę dumna ze swojego bloga i wchodzę tu z przyjemnością. Czuję, że ja i Patryk robimy to na 101%. 
   Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu, bo trochę pokombinowałam. Kiedy welur pojawiał się dopiero, jakoś nie przypadł mi do gustu. Teraz moje gusta trochę się pozmieniały i mogłabym ubierać się tylko w ten nadzwyczaj miły i świetnie wyglądający materiał, haha. To już moja kolejna paczka od RoseGal i chyba jako jeden z nielicznych chińskich sklepów, ten skradł mi serce. Śmiało mogę powiedzieć, że jakość rzeczy jest cudowna. W najbliższych dniach chciałabym dodać też post o pędzlach, które zamówiłam z ich sklepu (byłam troszkę zaskoczona, że w takim sklepie, jak ten dostanę pędzle Real Techniques). Więc jeśli ktoś z Was zastanawia się nad ich zakupem, bądź nie ma pomysłu, na jakie się zdecydować, to wpadajcie wkrótce do mnie na recenzję. 
Więcej prac Patryka: KLIK

Okulary-RoseGal
Body (a w zasadzie strój kąpielowy, haha)-RoseGal
Bluzka-H&M
Spodnie-Zara
Buty-RoseGal
Kurtka-C&A

RoseGal ----------> KLIK
Obserwuj mnie na:
INSTAGRAM: aleksandragroszkowska
SNAPCHAT: berxv



You May Also Like

7 komentarze

  1. Stylizacja troche nie w moim stylu... Tak to prawda, w końcu przerwa świąteczna! Szkoda że pogoda się zepsuła, dziś praktycznie cały dzień deszczowy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nie mój styl, ale do Ciebie to pasuje idealnie! Fajnie że wyróżniasz się stylem i masz swoj własny!🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny outficik - chciałabym, żeby mom'sy leżały na mnie tak dobrze, jak na Tobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja!
    Uff...w końcu święta, później majówka i wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Nie wiem czemu, ale te okulary idealnie pasują do takiego koloru szminki i to nie tylko u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia <3 naprawdę, stylizacja inna od wszystkich i to ją wyróżnia.
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń