RAILWAY STATION



Witajcie! Dodaję na szybko ten post, bo straaasznie nie mogłam się doczekać. Ledwo wróciłam do domu i od razu do laptopa, haha. :) Podobają mi się bardzo, bardzo, bardzo i cały dzień czekałam, żeby Wam je pokazać. To chyba pierwszy, tak obszerny w zdjęcia post. I tak część odrzuciłam, żeby nie przesadzić. 
Pomyślałam, że troszkę dawno już nie pisałam żadnego 'psychologicznego' postu i czas to nadrobić. Tym bardziej, gdy motywują mnie takie zdjęcia, ach. Wczoraj oglądałam na yt filmik, w którym dziewczyna bardzo intensywnie motywuje ludzi i uznałam to za piękne. Dawno nie słyszałam tylu pięknych słów od jakiegokolwiek człowieka. Większość z nas jest najzwyczajniej w świecie zawistna. Nie potrafimy gratulować, jedynie, co robimy, to zazdrościmy. A zazdrością nie osiągniemy niczego. Bo zazdrość nie motywuje, w żadnym stopniu. To, że ktoś zachowuje się inaczej, to jego sprawa, nie powód do wyszydzania. Osobiście mieszkam w dosyć małym mieście i czasem wstydziłam się ubierać trochę inaczej, niż reszta. Bo tu każdy o każdym wszystko wie. Plotka niesie się bardzo szybko. A to nie jest dobre. Teraz już wiem, że dobrze jest być innym. Bo być innym, to znaczy być wyjątkowym. Lepiej jest iść własną ścieżką, niż podążać za tłumem. W tłumie nikt Cię nie dostrzeże. To piękne móc spełniać swoje marzenia i nie przejmować się krytyką innych. Krytyka buduje i przez parę miesięcy, gdy prowadzę tego bloga, właśnie tego się nauczyłam. Krytykujemy, gdy sami nie potrafimy zmobilizować się do pracy. Ja cieszę się, że teraz śmiało wyrażam siebie i nie mam z tym problemów. 
Koniecznie napiszcie, czy podobają Wam się zdjęcia, bo ja już kolejny raz nie mogę się nadziwić talentowi Patryka (po więcej zdjęć zaglądajcie tutaj---> KLIK). 

Sukienka-SH
Buty-H&M
Okulary-H&M
Kurtka-C&A


You May Also Like

3 komentarze

  1. Według mnie zdjęcia są meega. Wyglądasz cudownie na każdym ujęciu. Stylizacja jest idealna jak dla mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrosc jest totalnie bez sensu. Wysysa cala . Piekne zdjecia wyszly :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne zdjęcia. :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń