TŁUMIENIE EMOCJI, A NASZE ZDROWIE



Cześć Wam! Postanowiłam, że dzisiejszy post będzie dotyczył właśnie tłumienia emocji i tego, jak wpływa to na nasze zdrowie. Sama po sobie wiem, że lepiej porozmawiać, niż udawać, że jest okej. Czy to po kłótni, czy jeżeli po prostu mamy sami ze sobą jakiś problem. Życie nie jest idealne i po każdym lepszym dniu, przychodzi gorszy. I na odwrót. Taka spirala. Nie mówiąc o tym, co czujemy, wydaje mi się, że jest tylko gorzej. Bo nasze wewnętrzne "ja" tylko się bardziej nakręca. To, co czujemy, nie pozostaje obojętne naszemu zdrowiu. Płacz zawsze daje nam ukojenie. W taki sposób pozbywamy się z siebie stresu. Nawet sama rozmowa wpływa na nas korzystnie. Negatywne emocje uciekają wraz ze słowami. Nie mówię tu oczywiście o kłótni, bo to nie przynosi żadnych rezultatów. A czasem tylko pogarsza sprawę, jeśli żadna ze stron nie chce ustąpić. Lepiej mówić o tym, co czujemy. Długotrwały stres źle wpływa na pamięć. Nie mówiąc o tym, co dzieje się w naszym życiu, problem tylko się pogarsza. Coraz bardziej zamykamy się w sobie. A to przecież nie jest właściwa droga. Pozytywne emocje o wiele lepiej wpływają na nasz organizm i ogólne życie!

Instagram: aleksandragroszkowska
Snapchat: berxv

Narzutka: Olika
Koszula: SH
Spodnie: Pull&Bear
Buty: Deezee
Okulary: RoseGal
Torebka: Random
Kolczyki: Yoins


You May Also Like

5 komentarze

  1. Niewarto tłumic emocji bo i tak prędzej czy później to wszystko wybuchnie i tylko niepotrzebnie możemy skrzywdzić naszych bliskich.

    Świetne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze byłam zamknięta w sobie i ciężko mi czasem rozmawiać, bo jestem dosyć wrażliwa i często jak chce coś z siebie wydusić to płacze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Emocje, trzeba mówić o nich- to klucz do zdrowia i odpowiednich relacji międzyludzkich. Super kolor płaszczyka.

    OdpowiedzUsuń