FLOWER POWER




Hej, hej, hej! Ostatnio jakoś troszkę wstrzymałam się z dodawaniem postów, nie wiem czemu. Chyba odrobinę miałam jakiegoś lenia pod względem bloga. Co zdarza mi się nie pierwszy i na pewno nie ostatni raz. Poza tym, postanowiłam się odnieść do poprzedniego posta. Mój blog, to miejsce, w którym chcę pisać o tym, co czuję. Zdjęcia stylizacji, tego, w co lubię się ubierać, to tylko dopełnienie całości. Staram się poruszać tutaj tematy, o których niewiele się mówi. Albo mówi tak ogólnie, że niewielu z nas to pomaga. A świat się zmienia, wszystko idzie na przód. Niestety to czas, kiedy ulegamy wpływom internetu, komentarzom osób pod względem nas samych. To przykre. Bo w tej dobie rozwoju, my powinniśmy iść na przód razem z techniką, a nie cofać się. Bardzo boli mnie zawiść ludzi. Czy nie prościej byłoby, gdybyśmy dali żyć innym tak, jak chcą? Czy świat nie byłby piękniejszy? Dlaczego, gdy ktoś powie słowo, my dopowiadamy dziesięć? W zeszłej notce piszę o plotkowaniu, ale ktoś koniecznie musiał doszukać się igły w stogu siana i napisać, że jestem plotkarą. Myślę, że dosłownie wyjaśniłam znaczenie tego słowa ostatnio. To ktoś, kto wymyśla niestworzone rzeczy. Właśnie ta osoba taka jest. Bo od paru lat na palcach jeden dłoni mogę wymienić osoby, które wiedzą cokolwiek na mój temat i z którymi szczerze rozmawiam. Ciężko jest ufać w tych czasach. Więc nie wiem, skąd takie wnioski, że plotkuję. Nie będę mówić, że tego nie robię. Ta osoba i tak napisze, że teraz tylko się oczyszczam. Wisi mi to, szczerze mówiąc. Nie bądźmy zawistni. Nie doszukujmy się drugiego dna w wypowiedziach ludzi! Zazdrość, to straszne uczucie, które kwitnie teraz w masie osób. Czy nie przyjemniej jest pogratulować? Powiedzieć, że coś komuś dobrze wyszło? Inspirować się taką osobą? Zazdrość nie daje niczego dobrego. Pamiętajcie, że krytyka, obelga, którą posyłamy w czyjąś stronę, zostaje w tej osobie. Może nie teraz, ale kiedyś uderzy ze zdwojoną siłą. Tak już jest 'zbudowana' nasza psychika. Piszę tu na takie, a nie inne tematy, bo chcę pomagać innym. Bo wierzę, że są na świecie jeszcze dobre osoby, które mają takie same podejście do życia, jak ja. Albo chociaż podobne. Każdemu z nas zdarza się zagubić. Zamknąć w sobie. Byłoby o wiele, wiele lepiej, gdybyśmy tego nie wykorzystywali. Więcej uczynisz pomagając, niż krytykując. 

Czerwiec! Miesiąc, który chyba większości z nas dobrze się kojarzy. A przynajmniej tym uczącym się. Ja w szkole jestem ze wszystkim już na czysto. Pozostają jakieś ostatnie przedegzaminowe zaliczenia, ćwiczenia. W końcu przyszedł upragniony czas skończenia tej szkoły. Sama nie mogę uwierzyć, jak szybko minęły mi dwa lata na tym kierunku. Wydaje mi się, jakbym dopiero przyszła na farmację, a tu już koniec. 20 i 27 czerwca to data moich egzaminów. Teraz jeszcze się nie stresuję, ale potem, kto wie. Chciałabym podejść do tego raczej na luzie. Na pewno przyniesie to więcej korzyści, haha. 18 czerwca kończę 21 lat i aż sama w to nie wierzę! Pamiętam, jak dopiero miałam 13 lat i chciałam być już starsza, bo uważałam, że to takie świetne, haha. :) Życie raczej niewiele się zmieniło. Ewentualnie moje myślenie o nim. A teraz uciekam już spać, bo jutro jeszcze szkoła. :( Życzę Wam udanego tygodnia i mam nadzieję, pięknego pod względem pogody. Buziaki!

Moje social media: 
instagram-aleksandragroszkowska
snap-a.groszkowska lub berxv

Ubrania: Golf, spodenki, narzutka-SH
               Buty-random
               Okulary-H&M



You May Also Like

8 komentarze

  1. To pierwsze zdjęcie jest piękne. :) Uwielbiam kimona!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarza się,że widuje Ciebie w Ostródzie. Piszę ten komentarz ze swojego dobrego serca i z własnego doświadczenia które nabyłam. Nie warto nawiązywać do poprzednich notek, postów i rozpisywać nowej notki na temat "plotek" .. jeżeli ktoś nazwał Ciebie plotkarą czy stylizacja się nie podoba - to tylko jego zdanie, które nie ma znaczenia pośród tzn. tysięcy innych opinii. Jeżeli nie rusza Ciebie to, że ktoś złego o Tobie mówi to nie opisuj tego, nawet nie nawiazuj chociażby jednego zdania do takich osób które szukają specjalnie punktu zaczepienia. Rób swoje, blog nie jest od rozwiązywania problemów idiotów którzy nudzą się tylko od pisania o tym co się uwielbia z czego czerpie się przyjemność, coś co daje nam natchnienie i daje drugim osobom również inspiracje, blog to jest po prostu inspiracją ja tak uważam. Więc...głowa do góry, piersi do przodu i przed siebie, nie brać do siebie zdań ludzi którzy są tylko kroplami w morzu internetu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, zgadzam się z Tobą. Chodziło mi bardziej o to, jacy są ludzie. Poprzedni post był tylko przykładem na poparcie mojej tezy😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo mi się podobają. Co do samego postu - nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie było nowych postów, czekam z niecierpliwością na kolejne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Postanowiłem zostać na twoim blogu i chcę tylko powiedzieć, że zazdroszczę Ci zarówno stylu, jak i umiejętności pisarskich. Piszesz szczerze, lekko i wystraczająco, aby zachęcić kogoś ciągłego wracania na twojego bloga! Gratuluję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń